mmm

Jag satt å läste en massa konstiga ord..
Först trodde jag att jag löste fel men jag insåg snart att så inte var fallet.
Trots att alla tecken tydde på motsatsen så var det uppenbart att en hel del ord i mitt tidigare inlägg inte är stavade med samma bokstäver som dom vanligen stavas.
Inget fel med det.
Kanske var jag ivrig när jag skrev, för att jag hade en känsla och därför inte brydde mig om vilka tangenter jag egentligen tryckte på.
Kanske tyckte jag då att jag stavade rätt och alla andra stavade fel.
Jag vill inte ändra något som väl är skrivet bara för att det är annorlunda.

Förövrigt tror jag att jag ser ut som en drake när jag blåser rök ur näsan.
Det är en matnyttig färdighet.
Om man vill skrämma barn.
Vilket man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0